Telefonda Etkili İletişim ve İkna

Telefonda Etkili İletişim ve İkna

Telefonda Etkili İletişim ve İkna

PROGRAMIN AMACI:

Bu program; telefonda müşteriyle direkt iletişim kuran ekiplerinin zor müşteriden aldıkları ikna sinyallerini doğru gözlemleme, kendi duygu durumlarını analiz ederek müşterinin sistemine etki edecek kararları verebilme, satış veya müşteri kayıplarını azaltmaya yönelik yetkinlikleri kazandırmayı/geliştirmeyi amaçlar.

PROGRAM MODELİ: Eğitim toplam 2 gün, 16 saattir. Eğitimlerde grup çalışmaları ve oyunlar araç olarak kullanılmaktadır. Katılımcı sayısı en az 6 en fazla 12 kişidir. Eğitim sonunda kişilere katılım belgesi verilir.

PROGRAM EĞİTMENLERİ:
Profesyonel Koç, Gökçe PINAR
Profesyonel Koç, Meltem AZİZOĞLU

Programın etkin sonuç vermesi için kurumunuzun iklimine uygun hale getirilmesi önemlidir. Bu program ile ilgili ayrıntılı bilgi almak ve ihtiyacınızı anlayabilmemiz için lütfen yetkililerimizden ön görüşme talep ediniz. 0312 439 05 03 -  0312 439 05 13 

Sizi aramamızı tercih ediyorsanız, iletişim menüsünden ya da ekranınızın sağındaki "Bilgi Almak istiyorum"u tıklayarak, iletişim bilgilerinizi girmeniz durumda 24 saat içinde size ulaşacağız.

Milli Eğitim Bakanlığı Sekreterleri için Telefonda Etkili İletişim ve İkna Eğitimi